Wordfeud Mastermind fusk svenska alla språk Miley Cyrus

Vi kickar igång nästa runda med en kommentar som dök upp på mitt inlägg om fusk i Wordfeud:

Se, först tänkte jag vara extremt negativ till det här eftersom det är någonting fel om man använder fusk i ett spel som detta och får tillfredsställelse av att vinna. Jag skulle dessutom ironiskt fråga varför i helvete fuskare kommer och tipsar mig om olika sätt att fuska på när jag tydligt såg ner på det i inlägget jag skrev, med en analogi till att det vore som att folk skulle tipsa mig om ställen man kan komma i kontakt med unga barn på i mitt inlägg om pedofili.

Sedan insåg jag att snubben som skrev kommentaren så klart är samma snubbe som skapade appen och att han bara försöker tjäna lite cash på folks vilja att fuska. Dessutom kan jag med en hel del marknadsföring i min utbildningsportfölj absolut inte hata på hans sätt att marknadsföra sin produkt, för gratis är godast, precis som med mat man hittar i soptunnor.

Så istället för att sitta och hata får Tor lite extra marknadsföring av mig här och nu, och vill man fuska får man väl ladda ner appen och stödja ondska i ren kapitalistanda. Men kom ihåg att du kommer att brinna i helvetet i all evighet om du gör det. Speciellt om du använder den mot mig.

Om jag kom på någon av mina kompisar göra det här skulle jag göra så mycket kaoz med honom att hans nästa sökning skulle vara “hur får man ut mobil som fastnat i anus”.

-Jag.

En påminnelse bara.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

