Well hello miss Jessica Jane..

Jag har fått allt mitt material från KTH vilket innebär att jag är helt klar med dem nu (typ, om jag fortfarande är bitter imorgon så blir det nog ett inlägg till om min sida av historien) och för att fira så bjuder jag på en bild på brittiska Jessica Jane Clement som jag hörde talas om för första gången idag, men är fullständigt övertygad om att hon ska föda mina framtida barn.

Om du tror att jag baserar detta på något avskyvärt ytligt intryck så tar jag illa upp över att du ens tänker tanken. Det handlar helt enkelt om att jag vill att mina barn ska ha god tillgång till bröstmjölk, och med Jessica tror jag att det kravet kommer att uppfyllas med god marginal.

Pervo.

Med det sagt så skulle hennes vagina kunna vara en rävsax och jag skulle ändå ha sex med henne.

(Fredagskvällar är normalt inte så bra när det kommer till att få besökare på bloggen, varför jag kände att detta fula trick var befogat. Sex på internet säljer som gräs på universitetsområden.)

This entry was posted in Celeb. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

