Är det här barnporr?

Jag hörde talas om Angie Varona för första gången för några dagar sedan när en hemsida rapporterade att hon precis har fyllt 18, varför det är ok att kolla på bilder som hon lägger upp på nätet nu, som den ovan. Inte för att jag förstår varför någon skulle vara intresserad av dem. Missar jag någonting intressant här?

Hursomhelst så blev jag nyfiken på vad hon är känd för och tippade på att hon är någon typ av barnskådis à la Miley Cyrus, Selena Gomez eller så, men det enda jag hittade var det här från answers.com:

Angie Varona seems to be a bodybuilder/model who has been in the news lately for having turned 18 & having announcements that she’s allegedly dating Garry Sitarski.

Och det är allt. Om någon tvivlade på att internet är fullt av pervon så är det dags att börja öppna ögonen. När du ändå är igång så kan jag berätta att jorden inte är platt och att Tupac Shakur inte kommer att komma tillbaka.

Kolla in ett galleri med bilder på Angie här. De flesta lär väl ändå vara tagna innan hon fyllde 18, men ärligt talat, vem fan bryr sig? Hälften av er som läser det här är pervon som bara klickade på länken för att ni såg tuttar ändå.

This entry was posted in Celeb, Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

2 Responses to Är det här barnporr?

  1. Viktor says:

    Jag klickade inte på länken. Nej. Det gjorde jag inte. Jag lovar. Mammas död.

  2. Yoshi says:

    Inte jag heller, inte på länken till det enorma galleriet som en snubbe i kommentarerna till det första galleriet tipsade om heller.

Leave a Reply

