Song pon de replay, DJ

Ja, jag är medveten om att jag har lagt upp den här låten på bloggen en gång tidigare, men nu är det faktiskt så att jag inte kommer på någonting att skriva om tycker att den är så bra att den kan läggas upp igen så att det ser ut som att jag har skrivit någonting idag ännu fler får höra den.

Killen flyter bättre än en heliumfylld ballong i vatten där väteatomerna består av den tyngre isotopen deuterium. Det är så kallat “tungt vatten” för er som inte råkar sitta på en kandidatexamen inom kemi.

Outbildade puckon.*

*Ta inte dissen seriöst, jag var tvungen att kolla upp det på wikipedia, så det är inte så att jag kan det här. Jag kan knappt beskriva någonting jag har lärt mig i mitt egna plugg och jag har pluggat i fyra jävla år. Sen hjälper det inte att jag har ADHD heller.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

