Good enough for me

Ungefär så här nedknarkad som Janis Joplin var har jag känt mig de senaste dagarna, varför kvalitén på bloggen har varit ungefär lika bra som musiken hon har släppt de senaste 20 åren. Jag ber så klart om ursäkt om detta, även om jag inte tror att det betyder någonting för dig, för det enda du bryr dig om är mina skämt. Du ser inte människan bakom penisskämten, utan allt du ser är en stor fet penis.

Men bakom denna enorma penis gömmer sig faktiskt en komplicerad själ, och för stunden har denna själ inte gnistan som behövs för att pumpa ut lite ordentligt innehåll, men förhoppningsvis vänder trenden snart. Tills dess är det inte mer än rätt att se till att tillfredsställa den brutalt monstruösa penisen eftersom den är det enda som är viktigt verkar det som.

Penis.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

