Morning glory in the afternoon

Idag vaknade jag klockan kvart i tre vilket måste vara ett nytt rekord, för jag minns inte att det någonsin har blivit så sent förut. Jag la mig vid fem kanske, vaknade till lite vid tolv då jag blev uppringd för ett relativt viktigt samtal och kände att jag inte riktigt var mätt på sömn, så jag körde lite till. Det bådar gott inför onsdag då jag har min första föreläsning för hösten klockan tio på morgonen. Som tur är har jag planerat att dricka tills jag tuppar av relativt tidigt på tisdag, så det ordnar sig. Det är nämligen min födelsedag på onsdag, och jag har hört att det är sed att fira genom att förtära alkohol bland sociala kretsar i Sverige. Där jag kommer ifrån är det mer vanligt att man äter en moderkaka för att minnas födelsens mirakel, men senast jag gjorde det tyckte folk att jag var konstig, eller till och med äcklig, så jag försöker anpassa mig liksom.

Om du undrar över tjejen ovan så har hon absolut ingenting att göra med inlägget. Jag googlade efter en bild på “sexy alarm clock” för att se om jag hittar nåt kul som passar in på temat, men det gjorde jag inte och istället hittade jag bröst. Man får ta det man har liksom.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

