PUSSY JUICE FOR THE PEOPLE!

Nu måste jag erkänna att det här inlägget i princip är rippat från en av våra mest trogna läsare och mannen vars efternamn tyder på att han ständigt är hård som sten, Herr Bergman. Mer specifikt från det här inlägget som han skrev häromdagen. Men ärligt talat, hur i helvete ska jag inte skriva någonting om en ny energidryck som heter Pussy?

Det är för i helvete PUSSY JUICE på burk!

Jag dricker inte ens energidrycker men det här måste bli min nya favoritdryck. Inget förande kommer att vara komplett utan Pussy Jäger, Pussy Vodka, Pussy Absint eller vad som helst annat man blandade röd tjur med tidigare.

Nu kom en kompis över så jag ska vara lite social, och det är inte så enkelt medan jag sitter och har stånd över en energidryck, så uuuhm, hej då.

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

