Fuck it, I’m on one!

I’ma sip until I feel it, I’ma smoke it till it’s done
And I don’t really give a fuck, and my excuse is that I’m young

Imorgon är det min födelsedag, så ikväll är det dags att fira lite på KTH:s nollepubrunda. Om du är KTH:are, kom förbi och dra ett par shots med mig. Jag lär inte få mycket skrivet varken idag eller imorgon eftersom jag kommer att ha fullt upp med firande plus första föreläsningen för terminen imorgon bitti.

Den första att gratta mig efter midnatt i kommentarerna här på bloggen vinner en mysig helg med mig i September. Och då menar jag inte någon bögig spahelg eller någonting sådant, utan en helg i artisten September, så passa på!

This entry was posted in Fiesta, Music. Bookmark the permalink.

2 Responses to Fuck it, I’m on one!

  1. Linda says:

    Vet inte om jag vågar säga det här då jag inte vill bli utsatt för en “mysig” helg. Vill gärna gå genom resten av mitt liv utan psykiska men. Men grattis! och va fan, inte blev de nå shots för att man var på pubrundan.

    • Yoshi says:

      Jag tänker avslöja en hemlis för dig; jag hittade bara på den där tävlingen, det blir ingen helg i September. Förlåt för att jag lurades.

      Tack så mycket! Men du skulle ju kommit fram och sagt hej så hade vi spikat kunnat sänka några! Nästa KTH-fest får du vara snabbare :)

Leave a Reply

