It’s my birthday, so fuck it, I’m on another one

Då har man snurrat ännu ett varv runt solen och fyllt Michael Jordan för första gången i sitt liv. Det ger mig fyra år kvar att knarka ner mig och följa mina idoler Kurt och Amy till the 27 Club, så nu får jag sätta igång ordentligt med det antar jag.

Alternativt kan jag hålla på och bli vuxen, ta examen, jobba, göra barn, skaffa hus och sådant, men det låter ju sisådär på rolighetsskalan, så vi kör nog på knarka ner sig.

Under dagen ska jag i alla fall fira med min familj, så det kanske inte kommer så mycket mer grejer här på bloggen idag, men man vet aldrig, jag kanske ledsnar på dem innan dagen är slut och stormar ut som New York så att jag får en stund för mig själv att onanera och blogga under.

Peace out, peeps!

This entry was posted in Fiesta. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

