Konversationsdödare

Varför i helvete låter det på min sida när personen jag är i telefon med trycker på knappar på sin mobil? Om det här är någonting du har missat så är det ett jobbigt jävla pip som låter för jävligt om man, som jag idag hade, har hörlurar i öronen under konversationens gång.

Jag försöker komma på någon vettig anledning till varför jag ska veta att personen på andra sidan knappar medan vi pratar, men det finns ingen. Om någon av er har en förklaring kan ni gärna dela med er, men en samling människor som läser någonting ett pucko som jag skriver varje dag lär inte vara den mest idérika gruppen, så mina förväntningar är inte alltför höga.

Ta inte illa upp, men du framstår inte så smart när doublei.net är med på din blogglista. Om du någonsin vill ha chansen att få ett respektabelt jobb i framtiden så föreslår jag att du slutar komma hit. Men det minskar så klart din chans att i framtiden få ligga med mig avsevärt, så det gäller att väga för- och nackdelar ordentligt.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

