Only once the drugs are done…

Inatt gjorde min hjärna den där grejen som den gör ibland när den vägrar sluta tänka när den borde så att jag inte lyckades somna förrän efter klockan sex. Detta suger givetvis pung eftersom jag gick upp klockan åtta för att släpa mig till plugget. Bara någon dag sedan la jag mig runt sju och vaknade kvart i tre på eftermiddagen och eftersom jag är utvecklingsstörd ser jag ingen koppling och tänker gå runt arg resten av dagen.

Hur som helst tänkte jag bara varna för detta eftersom det troligtvis innebär att vad jag än skriver idag kommer att vara tråkigare än svensk komedi skriven av någon som inte heter Fares i förnamn och/eller efternamn. Klagomål mottages varmt på sug.min@högra.nöt.

Oh joyous day!

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

