Uppsala, min tur att börja tala

20110903-095220.jpg

Jag glömde visst nämna att jag drog till Uppsala igår kväll. Tydligen var mina rim så uppskattade här uppe att jag blev bjuden till att uppträda på en av de större hiphopklubbarna redan nu i helgen.

Och när jag ändå är här hälsar jag på en vän. Det är så det är säger vi.

Som vanligt ska jag försöka skriva lite då och då, men ni vet hur det är, man tänker inte alltid på att plocka upp mobilen medan man drar en lina från en prostituerads crack och sånt. Sheenin’, baby!

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

