On the road again and again

20110904-173356.jpg

På väg hem från Uppsala och egentligen skulle jag kunna återanvända det jag skrev när jag var på väg hem från Linköping, men jag är inte så teknisk av mig och vet inte hur jag skulle göra det på min iPhone. Jag köpte den här grejen bara för att man fick ett fint skal med gratis när man köpte mobilen, jag vet knappt hur man använder skiten.

Hur som helst så är jag givetvis inte helt i form just nu och lär inte skriva så mycket under dagen. Å andra sidan har jag inte dödat en enda kattunge idag, så när man tar en närmre titt har jag egentligen varit rätt duktig idag.

This entry was posted in Tardness. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

