First off, fuck your bitch and the click you claim

Du kommer ihåg det där skojbeefet med mina vänner som jag berättade om häromdagen? Om inte borde du a) vara mer uppmärksam, b) börja följa min blogg, eller c) röka på lite mindre (men inte sluta, quitting is for bitches). Hur som helst så har det fortsatt och blivit grövre och grövre vilket passar mig perfekt.

Jag skulle gärna lägga upp alla videos här, för de är sjukt roliga, men med tanke på allt som sägs om mina kompisar och främst om mig, för jag skiter egentligen i dem så klart, så kanske det inte är klipp man vill ha ute på nätet. Om du är riktigt sugen på att se dem får du helt enkelt bli kompis med mig, och det är inte så svårt för jag är ganska desperat. Maila mig!

Roligt nog började jag förra veckan också kolla på dokumentärserien Beef om konflikter inom hiphop från klassiker som päronnäsan KRS-One till Fitty Cent. Om du klickar här kanske du hamnar på PirateBay där du kan tanka alla fyra dokumentärer i serien, eller kanske inte. Jag är inte kriminell, så vad vet jag?

This entry was posted in Funny stuff, Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

