Tubtankar

20110905-123646.jpg

Sitter på tunnelbanan på väg in till skolan och försöker få någonting skrivet. Som du märker går det lite sisådär. Jag har alltid behövt sitta själv för att kunna skriva. Det spelar ingen roll om det är en person eller hundra, om jag hör dem eller har musik i lurarna, om de har kläder på sig eller inte.

Det blir direkt svårare att slappna av och skriva så som jag brukar när någon är i närheten, så oftast lägger jag ner det helt för stunden om någon är med mig. Sex är roligare än att skriva ändå.

Jag tror att det på något sätt är kopplat till högerextremismens framfart i Europa, men jag har fortfarande inte klurat ut hur.

Det där var ett sämre försök till en rolig slutkläm än Cameron Diaz försök till att se ung och sexig ut i sina filmer de senaste tio åren.

Lär inte skriva på tåget nån gång snart igen..

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

