BLOODSTAINZ IN DA HOOD!

På väg till gymmet idag såg jag den här sköna blodfläcken precis utanför min port. Vad som har hänt har jag ingen aning om, men jag utgår från att det är någon riktig gangsta shit eftersom jag bor i ghettot.

Egentligen har jag inte så mycket kul att skriva om en blodfläck, utan jag ville mest skryta om att jag faktiskt tog mig till gymmet idag även fast det var en för jävligt lång dag. Där coachade jag som vanligt Anderson Silva som uppvärmning och körde sedan mitt tvåtimmarspass som innehåller alla de svåraste övningarna som finns men som jag råkar ha glömt namnet på just nu.

BEEFCAKE!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

