Svar till Viktor

Efter kommentaren på det här inlägget undrar jag om du har läst min blogg tidigare?

PK, eller “politiskt korrekt” för er som flyttade till Sverige förra året och/eller är utvecklingsstörda, är någonting jag sällan är här på bloggen skulle jag säga. Men sen är det givetvis bara den skämtsamma sidan av mig som kommer med sådana barnsligheter för att underhålla folket. Mitt riktiga jag hade aldrig skrivit någonting nedlåtande om svarta, för förr eller senare stöter en av de få som kan läsa på texten och spöar mig.

Näääää, nu jävlas jag bara, sådana finns inte ens på riktigt, som enhörningar eller socialt kompetenta kineser.

This entry was posted in Tardness. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

