Feud me, feud me!

20110907-091145.jpg

Häromdagen upplevde jag vad som måste vara det längsta ord som någonsin har lagts på Words With Friends eller Wordfeud som jag nyligen har börjat spela där man kan köra på svenska som ni ser ovan.

Jag la TREKLANG, min motståndare la EN och jag kompletterade med ett S för att bilda ett monster på elva bokstäver som skulle få Rocco att skämmas. Om du förstod den referensen tycker jag om dig extra mycket, även fast det gör dig lite snuskig. Eller kanske just därför, jag har inte bestämt mig än.

Hur som helst är mitt användarnamn på Wordfeud bara mitt jättekonstiga förnamn, Aljosja, så om du tror att du har en chans i världen att mäta dig mot mig så är det bara att utmana, jag är på väg till en tråkig föreläsning. Säg gärna vem du är i chatten också så att jag inte råkar utgå från att du är någon/något jag kan ligga med och stöter på dig genom att bara lägga sexiga ord som SEX, EREKTION och BOSKAPSDJUR.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to Feud me, feud me!

  1. Erica says:

    vårt spel!

  2. Viktor says:

    Fuskar du lika mycket nu för tiden som back in the days? Att sitta med anagram-programvara parallellt är inte ascoolt. Just sayin’.

  3. Yoshi says:

    Erica: Woooo, kändis!!

    Viktor: Damn, visste inte att du var en så bitter förlorare! Du kan ju prova att utmana mig på svenska, så kanske du har en lite större vokabulär att plocka från. Kanske :)

Leave a Reply

