Cute kitten sleeps for food!!!

Egentligen har jag ingenting att säga för kvällen, men jag kände ändå att det vore rätt att få till ett till inlägg idag. Så då tänkte jag “vad funkar alltid på internet?” Det givna svaret “porr” har jag kört några gånger tidigare, så efter att ha undersökt utbudet i den kategorin en stund och kommit och kommit fram till att det nog inte var tillfälle för det så kom jag på att söta katter alltid får typ en triljard hits på youtube och dylikt, så jag stal bilden ovan. Fin historia, va?

Titta vad söt den är! Och den har en gullig liten skylt där det står att den sover för mat! Hihihi, det är ju typ exakt vad katter gör, jag förstår verkligen att sidor som Lolcats drar in massvis med pengar, för hur skulle någon någonsin tröttna på det här?

Jag ska gå och kolla på porr igen…

This entry was posted in Tardness. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cute kitten sleeps for food!!!

  1. Linslus says:

    Du verkar lite smått desperat, eller?????

Leave a Reply

