Röker du weed tappar du vikt. Direkt.

Stötte på den här artikeln via Philip DeFranco, den där sköna youtubekändisen, om ett gäng franska forskare som har kommit fram till att folk som röker weed är mindre troliga att bli överviktiga än folk som inte gör det. Om du inte orkar läsa artikeln kan jag sammanfatta den åt dig; en joint bränner fem kilo inom 45 minuter. Det är sant! Vad, du kan inte ändra dig och orka läsa nu!

Så om du känner dig tjock och ful; rök en spliff. Det är inte jag som säger det, utan forskare, så det är sant. Så vad väntar du på? Åk till Akalla eller Hässelby Gård, plocka på dig en femma och sluta vara tjock, tjockis.

Jag ser gärna att jag är här för att hjälpa folk då och då, inte bara underhålla.

This entry was posted in Tardness. Bookmark the permalink.

2 Responses to Röker du weed tappar du vikt. Direkt.

  1. Captain Kush says:

    Jag har gjort omfattande empiriska studier under mer än 10 års tid och jag vill bestämt hävda att så inte är fallet. De som har gjort studien måste ha nån skruv lös. Säkert pundare.

    • Yoshi says:

      Hahaha empiriska studier, ja.. :) Fast tjocka potheads stöter man inte på så ofta känns det som, så det kan finnas nåt i det här. Framförallt, är du en forskare? Nä, tänkte väl!

Leave a Reply

