I WANT TO KILL EVERYBODY!

Yeeeaaaaaaah, you go girl!

Hemmafest ikväll, och om den här bruden dyker upp och gör sin grej blir jag väldigt glad och en smula orolig för att nån ska lägga nåt i min drink, för jag tänkte faktiskt inte dricka ikväll och gå hem rätt tidigt då jag ska upp tidigt imorgon. En vanlig kväll är det bara att stoppa i vad som helst, det blir bara en överraskning liksom.

Så, eeeh, gå och fucka ur för att det är fredag och det är det filmer och serier lär oss att man ska göra! Woooo, jag är ett får!

This entry was posted in Fiesta, Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

