Smått och gott som jag stulit av andra

Hahahahahahahahahahaahhahahaahahahhaahahahahahahahahhahahahah!

Jag vet att det här blir andra dagen i rad som jag bara stjäl någon annans verk och lägger upp det här, men det händer inte så ofta, så låt mig vara. Dessutom är dagens serie från mina (och dina, jag bestämde precis det) favoriter Cyanide and Happiness alldeles för rolig för att inte uppmärksammas i relevanta forum. Med relevanta forum menar jag förstås min blogg. Och med uppmärksammas menar jag förstås stjälas.

Om man kunde göra karriär på att vara lat skulle jag vara rikare än de där shejkerna som håller på att köpa upp hela fotbollsvärlden. Och om jag var så rik skulle jag köpa loss alla fotbollslagen från shejkerna. Jag skulle förstås bli fattig igen, men jag skulle ha mina lag som jag kan göra vad jag vill med.

Jag skulle utföra experiment på dem med olika droger för att se hur de beter sig, som när de där forskarna testade en massa saker på spindlar.

Vad gör man inte för vetenskapen?

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

