Tydligen var vi faktiskt på månen

20110909-095259.jpg

Ok då, jag är väl övertygad då..

Jag har alltid varit misstänksam mot månlandningarna eftersom jag är det yngsta barnet och därför har problem med auktoritet och tror på varenda konspirationsteori som någonsin presenterats, men jag har alltid tänkt att när jag får se bilder på själva landningsplatsen så kommer jag att erkänna det, och den här artikeln levererar just det.

Så ja, nu tror jag väl på det, men jag kan åtminstone fortfarande se fram emot Tupacs återkomst och dagen då George W. Bush erkänner att han egentligen är en apa i människokostym.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

