Let the battle begin!

Sheeeeeeesh! Jag hamnade på en youtubespree igår kväll och kollade igenom kanske en timme freestyle battles, mest med den där vita snubben Iron Solomon eftersom han är sjukare än folk som dricker kranvattnet i Mexico.

Hur de här människorna kommer på alla de här störda sakerna på plats samtidigt som de levererar varenda rad med ett perfekt flyt är ett mysterium för mig. Om jag hade den här talangen skulle jag inte göra någonting annat än gå runt på hiphopklubbar och käka upp folk. Som det är just nu går jag inte på hiphopklubbar alls eftersom jag är vit och tanig och får spö varje gång jag sjunger med i låtar och glömmer bort att censurera mig själv när artisten drar till med n-ordet.

Det är inte lätt att komma ihåg, för oftast sjunger jag med i låtarna hemma framför spegeln, och då känner jag mig svartare än Akons pupiller, men tydligen duger inte det för de andra på klubben. Rasister.

Om du har en halvtimme att döda kan du även kolla igenom den här battlen, för den är antagligen det bästa jag har sett inom verbal ilska sedan min kompis som har tourettes slog i tån i bordet.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

2 Responses to Let the battle begin!

  1. blööö says:

    tack för länken! sjukt bra rappare, Iron Solomon e så grym!!

Leave a Reply

