Nu tigger jag igen

Senaste veckorna märks det på besökssiffrorna att folk har kommit hem från semestern och/eller sitter på tråkiga föreläsningar under vilka de läser vilken skit som helst av uttråkning. Hur som helst så har september månad hittills nästan nått upp till samma standard som månaderna inför lovet. Nyckelordet är däremot “nästan” då det fortfarande finns en bit att gå innan siffrorna toppar maj månad då bloggen var mer populär än en KFC i Harlem.

För att detta ska hända behöver jag din hjälp. Lägg en länk till bloggen, http://doublei.net, som din status på facebook när du läst det här för att dra hit folk som inte har varit här tidigare. Bara en timme med den statusen kommer att nå hundratals av dina vänner och förhoppningsvis få dem intresserade nog att ta en titt.

Med tanke på att jag har skrivit snart 900 inlägg med ungefär 150-200 ord i varje för att underhålla dig så känns det som ett rimligt utbyte att du skriver 18 tecken för att hjälpa mig på facebook. Du behöver inte ens skriva dem om du är lat utan kan kopiera länken jag skrev upp i förra stycket.

Men du kan ju alltid välja att skita i det, och det är så klart ditt val så det är lugnt, men förvänta dig inte ett julkort från mig i december, din själviska jävel.

Äh, jag skojar bara, jag älskar dig vad du än gör, men det skulle vara väldigt uppskattat och kan kanske vara ett steg på vägen till att faktiskt kunna hålla på med det här för pengar senare när de behövs för mycket mer än att bara tillfredsställa min alkoholism.

This entry was posted in Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

