En snubbe räcker upp handen

20110913-152619.jpg

Det har varit skola hela dagen idag, inklusive nu, så det har inte riktigt funnits tid till att skriva någonting på bloggen. Däremot inser jag givetvis att det är mycket viktigare att underhålla dig i en minut än att utbilda mig, så en stund slutade jag lyssna på föreläsaren för att leverera det här.

I vanliga fall lyssnar jag inte heller eftersom jag har ADHD och måste prata med alla omkring mig och stanna upp så fort någonting blänker till, så jag tänkte att det inte kan skada för mycket.

Sen skulle det ju vara bra om jag hade någonting att säga, men det har jag inte, så det är egentligen en lose-lose situation, och jag har förlorat tillräckligt mycket och återgår nu till föreläsningen.

Varsågod.

This entry was posted in School stuff. Bookmark the permalink.

2 Responses to En snubbe räcker upp handen

  1. blööö says:

    hahaha man tackar! shit va mycket text du kunde få in utan att det egentligen handlar om nåt

Leave a Reply

