Oh, it has already been broughten!

20110913-093408.jpg

Jag har ännu att förlora en match på Wordfeud efter ungefär 20-25 stycken spelade, och om du känner dig som den utvalde till att störta min perfektion så är det bara att utmana Aljosja och sedan ångra dig inom fem ord lagda.

Nu försöker jag inte säga att jag inte kan förlora på det här, men det är statistiskt säkerställt, så jag kan inte förneka det heller. Med andra ord är det exakt det jag säger; jag kan inte förlora på Wordfeud. N-ord har inte skit på mig, som man säger om man är gangster nog.

Och jag kanske inte är gangster nog i verkliga livet, men i Wordfeud är jag fan reinkarnationen av Al Capone. Fast mindre benägen att använda våld, det är inte riktigt min grej eftersom jag svimmar när jag ser blod. Eller sår och blåmärken. Eller kaniner när man inte är beredd på att de ska dyka upp.

Sneaky kaninjävlar..

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

