Haters gonna hate

Via en länk på youtube snubblade jag idag in på den här brudens youtubekanal. Är det Kissie? Jag har ingen aning, de ser likadana ut i mina ögon alla de där platinablondinerna, som somalier. Det fanns absolut ingenting intressant med de videos som är uppe, men jag tog en titt på kommentarerna, och herrejesus vad folk är grova när de gömmer sig bakom en dator.

Att fördöma dem för det vore att kasta glas i ett stenhus sten i ett glashus, men helvete, lite hyfs kan man ha. Bara för att man tycker att Kissie och Co. inte är satta på jorden för något mer än ett tuttknull då och då måste man inte konstant pissa på dem, för ord känns även igenom all botox. Folk borde vara trevligare så kanske de skulle få ligga lite då och då och slippa bunkra upp alla sina sexuella frustrationer tills de hittar någon på nätet att släppa ut den på i form av grova och förnedrande påhopp.

Vidare så var den där överstrukna “glas i stenhus” faktiskt det som jag först skrev och sedan bara råkade märka var helt fel, så jag känner mig så dum att någon borde presentera mitt nylle för en stekpanna och sedan köra upp stekpannan i min röv.

Internethaters är så finurliga, jag önskar att några skulle komma till min blogg så att jag kan stjäla lite material, men utan att be mig lägga upp bilder där man ser mitt anus. Det skulle vara lite obehagligt.

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

2 Responses to Haters gonna hate

  1. LiveitLoveit says:

    Well (spoken) written!!

Leave a Reply

