ARI GOLD DÖR I SISTA ENTOURAGE!!

Ok, titeln är inte riktigt sann (eller?), men jag såg precis klart det absolut sista avsnittet av Entourage, en av de bästa serierna som någonsin har gjorts (tycker du annat är du tjej och/eller värdelös), och det var ett rätt bra avslut. Det ryktas rätt mycket om att det ska komma en film baserad på serien någon gång i framtiden, och även om sista säsongen gav en rätt bra avrundning så skulle jag antagligen se fram emot filmen rätt mycket om den faktiskt gjordes. Jag skulle inte gå buck wild som fruntimmer gjorde över Sex and the city-filmerna, men jag skulle absolut ligga med Emmanuelle Chirqui som spelar Sloan i Entourage.

Det där uttalandet säger absolut ingenting men är ändå hundra procent sant.

Nästa serie att avverka blir nog Game of Thrones för där finns det också en massa snygga brudar som tar av sig kläderna och jag har inte riktigt förstått hur det här med internetporr fungerar, så serier är mitt enda hopp om att få se lite hud.

Jag är så ensam.

This entry was posted in Movies & TV. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

