Pedobear kommer till Stockholm

Idag såg jag en liten flicka på max tio år gå runt i sådana här halvgenomskinliga leopardmönstrade tights och en riktigt kort kjol. Vart är världen på väg egentligen? Om inte föräldrarna som släpper ut en så ung tjej klädd på det där viset förtjänar en knytnäve ner i halsen så gör inte tjejen jag hängde med i helgen det heller. För att förtydliga så hade jag redan betalat för det, så hon förtjänade det helt och hållet. Precis som föräldrarna.

Hur som helst så var det inte bara jag som reagerade på detta stycke jailbait, utan istället tappade i princip varenda person hon gick förbi hakan när hon skuttade fram och exponerade sina fasta unga skinkor.. jag menar, fy fan, det är inte ok!

Det här ämnet avslutas med detsamma, innan någon får för sig att anmäla mig och polisen råkar hitta min “artistiska” hårddisk.

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

2 Responses to Pedobear kommer till Stockholm

  1. LiveitLoveit says:

    Hmmmm
    Hmmmm
    Hmmmm
    Hmmmm
    ….AP……
    …..A…….

Leave a Reply

