Aaaaah…. God morgon

Finns det någonting ickesexuellt som är skönare än att sova ut ordentligt? Kanske heroin, den trippen ser rätt skön ut faktiskt, men bieffekterna ser ju mindre kul ut. Plus det här med att man fastnar rätt enkelt, typiskt ovärd grej för en tripp på några timmar.

Anywho, att vakna upp utvilad är helt klart på min topp fem över saker som är bäst här i livet. Min topp tre är redan spikad sedan ungefär ett år tillbaka, men jag tänker inte skriva någonting på den här bloggen som kan användas mot mig i en framtida rättegång, så vi skippar nog detaljerna.

Att vakna utvilad intar plats fyra eller fem, så det finns en lucka att fylla ut och jag är inte säker på vad det skulle kunna vara. Har ni några förslag? Säg inte sex bara, för om du tror att min topp tre inte innehåller sex så har du inte läst ett ord av någonting jag har skrivit någonsin, och då är du automatiskt diskvalificerad från den här tävlingen, weirdo. Och om du säger “bajsa” så kommer jag att ge dig en digital bitchslap för att du smutsar ner min blogg, din brunkare.

De bästa förslagen vinner en betald weekendresa till Paris. Kanske. Vad vet jag, jag kan inte spå framtiden liksom, skriv nåt bara och hoppas på det bästa.

This entry was posted in Chill. Bookmark the permalink.

6 Responses to Aaaaah…. God morgon

  1. arree says:

    boston, ps3 och resor!

  2. arree says:

    ..hmm… solnedgångar, kärlek? :P haha

Leave a Reply

