Tre dagar kvar

Det här kommer att bli så nice. Charlie Sheen är möjligtvis den mest tacksamma personen i världen att skriva skämt om just nu. De skulle kunna skicka dit mig och det skulle ändå bli bra skämt. Om jag skulle lyckas fokusera på att leverera dem istället för att försöka ligga med någon kändis så klart, vilket jag troligtvis inte skulle klara av eftersom jag törstar efter uppmärksamhet mer än Jimmie Åkesson törstar efter en hjärna.

Eller är det Fågelskrämman i “Trollkarlen från Oz”? Jag blandar alltid ihop dem.

This entry was posted in Celeb, Funny stuff, Movies & TV. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

