Ingen har snackat skit om MJ på ett tag

Fy fan vad läskiga folk blir när man photoshoppar bort deras ögonbryn. Även min älskling (enligt henne, inte mig) Mila Kunis ser så skrämmande ut att jag faktiskt skulle behöva tänka i någon sekund innan jag stoppade in min grej i henne.

Om du undrar varför det inte har hänt så mycket här idag så är det eftersom jag har vaknat, käkat en pizza och sedan legat i min soffa med avsnitt efter avsnitt av Game of Thrones spelandes på datorn, vilket är en ganska lagom dagordning efter att man har haft en ansträngande kväll. Och med ansträngande menar jag förstås att den bjöd på mer alkohol än Michael Jackson på knytkalas.

Med andra ord är jag med glädje värdelös idag och om det har påverkat ditt liv negativt så ber jag om ursäkt, men ärligt talat måste du i så fall skaffa dig en hobby eller någonting, för att förlita sig på mig på sin lördag är som att förlita sig på att unge efter unge bara ska vara tyst efter att ha lämnat Neverland Ranch.

Naiva Wacko…

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

