Antiklimax

Efter att ha kämpat i en vecka för att få ihop tillräckligt med spelare till matchen idag så kommer vi till hallen för att få höra att motståndarna inte kommer och att vi vinner matchen på walkover. Kul.

20110918-163139.jpg

Däremot börjar nu istället en orgie av sport utövad av folk som är mycket bättre på det än jag och som kommer att vara resten av dagen, så det är ok ändå.

Jag tippar på 3-2 till Chelsea, inte för att det är mitt lag eller nåt utan för att United är min kompis lag och det svinet alltid hejar på Real när de möter Barca. Payback is a bitch.

Nu när jag tänker på det så ska jag nog spotta i hans läsk medan han är på toa också, och jag är snorig, så den kommer att bli grym!

Idrottsandan lever.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

