Full time. Ät bajs Real.

Två av tre matcher förutspådde jag rätt vinnare till idag och som en liten bonus torskade Real Madrid mot Levante. Varje gång Real förlorar en match fäller 1000 änglar en glädjetår som förser 1000 törstiga afrikaner med drickbart vatten.

Allt som allt har idag varit en idrottsspäckad dag som både har underhållit och gett prestationsångest angående min kropp som kommer att skicka mig till gymmet varje dag den kommande veckan. Jag är längre från att vara gay än Mange Schmidt är från att imponera med sitt flow, men Nanis magmuskler är fan inte att leka med.

Jag ville avsluta med ett “yummy” men det skulle vara så gay att jag skulle behöva utföra ett hatbrott mot mig själv, så jag nöjer mig med att tänka mig att jag hade kunnat tänka mig att tänka tanken att göra det.

Nu känner jag mig manlig.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

2 Responses to Full time. Ät bajs Real.

  1. LiveitLoveit says:

    Men åhhhh så passande:
    http://blogg.veckorevyn.com/liveitloveit/

    Våga vara manlig!! ;)

Leave a Reply

