ÅRETS fail! Jag skojar inte, du vill se det här!

Bilden stulen från en kompis kompis kompis på Facebook. Om du är den som tog bilden, förlåt, men jag kunde inte motstå. Om du är en sådan där jobbig jävel som tycker att det är “stöld” att kopiera en fil så säg till så tar jag bort den från bloggen och skriver sedan ett argt inlägg om dig istället som troligtvis kommer att vara mycket oskönare än “stölden” i sig.

Men nog om det.

HAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHH!!!!!

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

3 Responses to ÅRETS fail! Jag skojar inte, du vill se det här!

  1. LiveitLoveit says:

    Hahahahahahahahahahahaha….Så kul på så många sätt…..

  2. Meeeh says:

    Jag tycker tjejjerna gör helt rätt.

Leave a Reply

