Serier. Jag behöver serier.

Jävla skit. Ok, så jag såg klart hela första, och enda, säsongen av Game of Thrones över helgen, och häromdagen såg jag det sista avsnittet av Arrested Development som var en rätt skön serie den med.

Paus i ämnet eftersom jag precis såg att det svenska namnet för Arrested Development är “Firma Ruffel & Båg”. Vilket jävla miffo på 146 år är det som kommer på de här svenska titlarna till utländska filmer och serier?

Anywho, nu har jag ingen serie att kolla på till frukost vilket innebär att jag antingen måste hitta en ny eller sluta äta frukost, och eftersom jag gillar att starta dagen med en frukost mer än jag gillar att avsluta den med en fin joint jag menar tandborstning så lär det inte vara alternativ nummer två vi kör på.

Så ge mig förslag gott folk, för jag vet att ni har bra smak! Annars skulle ni sitta och läsa Kissies blogg eller nåt just nu.

Jag har sett de två ovan nämnda, Outsourced, Entourage, Oz, Family Guy, South Park, Californication (ej imponerad), Weeds och uuuuuuuuuh…… Jag har sett flera, men jag kommer inte på dem. Säg inte någonting som Desperate Housewives eller Sex and The City, för då måste jag ge dig en bitchslap, och då blir ingen glad.

Hur som helst, ge mig förslag på bra serier så ger jag dig min kropp!

This entry was posted in Movies & TV. Bookmark the permalink.

10 Responses to Serier. Jag behöver serier.

  1. Viktor says:

    How to make it in America, Boardwalk Empire, Dexter…börja med dem vettja

  2. Viktor says:

    PS 2. Din kropp alltså

    • Yoshi says:

      Hahaha, bra, hoppades att du skulle säga det! Har sett How to make it, skitbra serie! De andra två kollade jag några avsnitt och fastnade inte riktigt, så om du har mer, bomba vidare, annars tackar för insatsen, bra förslag!

  3. j says:

    The wire, the shield, sopranos, mad men etc

    • Yoshi says:

      Jag kollade på några avsnitt av The Wire och fastnade inte riktigt även om den var grym. Jag föredrar nog komediserier eller “seriösa” serier med humor i dem, som Weeds. Började kolla på Breaking Bad idag och den verkar rätt lovande faktiskt.

  4. anna says:

    Vampire diaries

Leave a Reply

