That’s cool, bud, I’m her manfriend

Efter att ha fört en semi-intellektuell monolog på nästan 600 ord i förra inlägget så kändes det helt rätt att kolla igenom Jackass 3D för första gången, för bloggen heter Intellectual Ignorance och inte Semi Intellectual Monologues in Almost 600 Words. Det är fan inte ett namn som skulle klinga.

Alltså scenen med dvärgarna som slåss i baren… Jag garvade så högt när poliserna sprang in att all pyttipanna jag hade i munnen hamnade på datorskärmen framför mig och jag behövde städa i tio minuter innan jag kunde fortsätta äta.

Vidare är just Jackass antagligen inte det bästa att ha på medan man äter, för Steve-O spyr i typ varannan scen, och det är inte ens det äckligaste som händer i filmen. Som tur är är jag rätt härdad av att ha varit kompis med en hel del störda människor i mitt liv, så det är inte så lätt att få mig äcklad. Jag såg “Two girls, one cup” utan att blinka i princip liksom.

Jag undrar om det är någonting positivt eller någonting negativt egentligen…

This entry was posted in Funny stuff, Movies & TV. Bookmark the permalink.

2 Responses to That’s cool, bud, I’m her manfriend

  1. Viktor says:

    FETING negativ! No doubt.

Leave a Reply

