Det finns bara en Gud, och jag är hennes språkrör

Jävlar, besökssiffrorna för igår dubblar medelvärdet för september månad, och idag har jag knappt hunnit vakna och har redan haft 45 läsare här. Har folk äntligen insett att jag är vår tids Messias? Undrar om det tog så här lång tid för Jesus att få så här många anhängare när han var här nere.

Eller så är rubriken “ÅRETS fail” någonting som väcker intresse hos folk på min Facebook, men ärligt talat skulle jag definitivt föredra om vi kunde köra på Messias-grejen istället, den lät mycket roligare.

I min religion kommer du inte att få några osköna regler om vad du får och inte får äta, vilka droger som är mer ok än andra eller nåt skitsnack om att du inte får stoppa in den innan du gift dig. Du kommer mest att få sköta dig själv och det enda kravet är att du gör ditt bästa för att inte påverka andras liv negativt. Det enda budordet kommer att vara: Försök så hårt du kan att inte vara en vagina.

Donationer mottages.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Det finns bara en Gud, och jag är hennes språkrör

  1. LiveitLoveit says:

    Hey vad är det för fel på en vagina? Jag tycker att du byter ut vagina mot att vara en APA istället, mer troligt eftersom Gud uppenbarligen är en kvinna!! =)

    Men du, du samlar feta pluspoäng just nu!! AJJ LAAJKK!

    • Yoshi says:

      Hahaha, inget fel på en vagina, det är nog en av mina absoluta favoriter bland kroppsdelarna, men att vara en, i dess bildliga mening, är rätt negativt :) som att vara en kuk också!

      Och tack så mycket :)

Leave a Reply

