Two.and.a.Half.Men.S09E01.HDTV.XviD-ASAP

Var ska man börja? Vad sägs om jag har sett roligare saker precis innan jag tryckt på spolaknappen på toaletten?

Fy fan vad värdelöst, men ärligt talat förväntade jag mig inte någonting annat, sist Ashton Kutcher gjorde någonting bra var på 70-talet.

Nu har jag skrivit tillräckligt mycket för idag, så jag ska inte göra det här till ett superlångt inlägg, utan avrundar med att jag menade bajs. Jag har sett bajs som har varit roligare än senaste avsnittet av Two and a half men.

Tänkte förtydliga för er som inte är så snabba.

This entry was posted in Movies & TV. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

