ULTRA EXTREME FEVER!

20110920-123814.jpg

Jag tror att jag har skrivit om det här tidigare men att det var riktigt länge sen. Det är egentligen oviktigt eftersom jag hade kunnat skriva nåt om Peggle för en halvtimme sedan och det skulle fortfarande vara befogat att nämna det igen. Peggle är, om du inte redan visste det, det överlägset bästa 1-mot-1-spelet som någonsin har gjorts. Det är inte ens nära alltså, vi snackar överlägset så som Tiger Woods var innan det omöjliga scenariot att en av de hundra porrstjärnor/prostituerade han låg med pratar för pengar hände. Jag menar, vem kunde någonsin se det hända?

Hursomhelst så har Peggle i snart fem år räddat mig från att behöva skära antingen mig själv eller någon annan på tråkiga föreläsningar, och idag hade jag en av de mest episka rundorna någonsin mot min kompis i skolan, med en streak på åtta raka vinster för mig för att equalize (fan, kom inte på det svenska ordet för det, vad är det?) ställningen precis innan föreläsningen tog slut.

Nu ser jag att jag låter sjukt nördig, men ärligt talat så skiter jag i eftersom Peggle är guds gåva till uttråkade studenter och om du har någonting emot det så kan du suga min Peggle.

PEGGLE!!!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to ULTRA EXTREME FEVER!

  1. Fejzo says:

    Utjämna var nog ordet du sökte efter

    • Yoshi says:

      Det måste nog vara det. Jag tror att jag i skrivande stund inte var helt nöjd med det ordet och tyckte att det fanns nåt annat, men jag hade antagligen fel.

  2. Fejzo says:

    Antagligen

Leave a Reply

