Fråga mig saker, jag orkar inte komma på något själv

Jag är sjukt trött och pallar inte komma på någonting roligt att skriva om, så jag tänkte köra en sådan där frågestund som alla skitbloggare har när de är trötta på att skriva om vilka kompisar de har fikat med och vad de köpte när de shoppade.

Så fråga mig någonting, vad som helst. Det kan handla om mig, mina tankar om saker och ting, enhörningar, NASA eller vad fan som helst. Du kan vara seriös, oseriös, nånting däremellan eller bara allmänt dum i huvudet, det spelar ingen roll. Jag kommer att besvara allt så gott det går, förutom grejer som jag inte vill svara på som antingen a) tvingar mig att erkänna någonting olagligt om mig själv, b) minskar mina chanser att få ligga, eller c) all of the above.

Kör på, mongisar!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Fråga mig saker, jag orkar inte komma på något själv

  1. Viktor says:

    Berätta om din första könssjukdom, eller din senaste, eller den mest köttiga, eller vilken som helst, jag är inte kräsen.

  2. yourbrobro says:

    Hej kompist!
    Vad tycker du om The Games nya album?

Leave a Reply

