You touch mine, I’ll touch yours

En kompis skickade den här reklamen till mig på Facebook, och det är fan ren ondska att göra någonting sådant här mot stackars intet ont anande människor. Det är som den där reklamen med monstret som hoppar fram och skrämmer en men tusen gånger värre, med ondska på en så mycket djupare nivå.

Vad skulle man göra om man hamnade i säng med en “tjej” som drar fram en pung så där? Jag skulle antagligen ursäkta mig artigt och sedan bada i några timmar för att tvätta bort skammen. Sedan skulle jag ringa min.. kompis… och köpa rohypnol för att droga mig själv med i hopp om att sudda ut minnena.

När jag vaknade skulle jag antagligen försöka ligga med henne igen om hon såg ut som bruden i videon, men som tur är så skulle jag ha rohypnol över från förra gången, så slutet gott allting gott. Eller nåt.

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

2 Responses to You touch mine, I’ll touch yours

  1. Mia says:

    Hahahahahaha! Nääää fy fan! Jag vet inte.. Tror jag älskar reklamen.. Men ändå inte.. Jo! Det gör jag! Hahaha! SNYGGT!

Leave a Reply

