Hitta heta singlar här!!

Ok, titeln ljuger lite grann, det finns bara en het singel på den här bloggen och det är tyvärr en kille, så jag är ledsen för att jag lurades så där, men jag är skittrött efter träningen och det var riktigt länge sedan jag körde en sex-säljer-bluff här på bloggen, så jag tyckte att det var befogat.

Dessutom, om du har någonting emot en random sexig bild på Emmanuelle Chirqui någonsin så är du rätt rubbad, oavsett vilket kön du har, för hon är fan någon man kan gå gay för som tjej och om du som kille inte tycker att hon är het så lär du vara en furry eller nåt, och då lär ett klick in på min blogg vara ett av dina mindre problem. Hon är så snygg att jag skulle gå ner på henne även om hennes juices bestod till 90% av kungsvatten.

Hoppas att du läser det här precis innan du lägger dig och att det påverkar dina drömmar. De lär bli intressanta.

This entry was posted in Celeb. Bookmark the permalink.

2 Responses to Hitta heta singlar här!!

  1. Jag läser det här nu…. och ja! det kommer påverka mina drömar :) Sweet dreams!

Leave a Reply

