Ungdomsmottagningen och jag

Ni var fan inte duktiga på det här med att ställa frågor igår kväll. Bomba in flera på det inlägget eller det här, för bara en fråga är jävligt svagt när det har varit en massa folk här sedan dess. Tack till Viktor som är den enda av er (i skrivande stund) som inte var sämst!

För att besvara din fråga…

Jag är en sådan där tråkig jävel som använder kondom om jag inte är 10000% säker på att det är safe eftersom jag tycker om min grej och vill gärna få fler tillfällen att använda den, helst utan att behöva använda kondom resten av mitt liv för att inte sprida mer än bara säd, så jag har aldrig haft någonting. Men en gång (när jag hade varit lite mindre än 10000% säker och full) var jag och testade mig och kan dra den storyn.

När jag var på ungdomsmottagningen så sa jag att de skulle testa allt man kan testa på urin vilket tydligen bara var klamydia och gonorré. Som ni kanske vet eftersom ni är ett pack slampor så ringer de upp en inom en viss tid om de har någonting att berätta för en och struntar i en helt och hållet om man är ren. En vecka eller så efter att jag hade varit där så ringde de, och så fort jag förstod att det var ungdomsmottagningen så kröp min pung upp i kroppen en bit av nervositet.

Tanten på mottagningen: Hej, du var ju inne och testade dig förra veckan..
Jag: …mmm…….
Tanten: Och du testade för klamydia och gonorré.
Jag: …mmm…….
Tanten: Ja, klamydia har du inte, men…
Jag: …. *letar efter påse att hyperventilera i*
Tanten: Men gonorré testade de aldrig för, så är det någonting du skulle vilja komma och testa för igen?
Jag (i tankarna): JESUS MAMMATÖJJANDE KRISTUS, KVINNA, DU KAN FÖR FAN INTE LÄGGA UPP KONVERSATIONSJÄVELN PÅ DET DÄR SÄTTET!!!
Jag: … hej då.

Gonorré är någonting man märker att man har när man väl har det, så något nytt test behövdes inte. Efter den upplevelsen infördes 10000%-regeln.

Jävla mongo.

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

8 Responses to Ungdomsmottagningen och jag

  1. Meeeh says:

    För att du inte ska skära dig själv ikväll får du här en till fråga:
    Är det du som ritat en penis på mitt köksfönster som bara syns när man lagar mat så att det blir imma på sagda fönster?

  2. LiveitLoveit says:

    H#€%&/ Jag skrev världens bästa svar, men allt raderades, vet inte om det var karma som tog över. Hmmmm förmodligen så var det så, för det var ett så brutalt svar att du t.o.m hade tappat hakan…..

  3. LiveitLoveit says:

    Ok, för att förtydliga. Det var inte mot dig det brutala svaret var riktat mot, bara så du vet.

    Jag borde skriva det igen, men det fick mig att tänka till och nu kommer jag förmodligen att skriva ett helt inlägg om det istället.
    Håll ögonen öppna, du vill inte INTE missa detta inlägg om du gillar att läsa – Saras version av Monkey business!!

    Men du en fråga, hur mycket får man hänga ut en person i sin blogg anser du?

    • Yoshi says:

      Hahaha, ok, snyggt tricks för att locka lite extra läsare ;)

      Jag skulle säga att man inte ska hänga ut en person alls, för “for every action there’s a reaction” är inte bara ett talessätt, och man vet aldrig vad folks reaktion kan bli. Undantag är väl om det inte alls framgår vem personen är eller om personen har gjort någonting för att förtjäna att hängas ut (exempelvis Marcus Birro, https://doubleidotnet.wordpress.com/2011/01/20/svar-till-birro/ ) i vilket fall det du skriver är reaktionen. I så fall är det bara att skita ner dem så mycket som känns passande.

      Så resonerar jag i alla fall :)

  4. Isa says:

    Haha jag skulle också bli sur om jag fick det samtalet.
    Gonorré lär inte va speciellt kul!

Leave a Reply

