How to love

Om du inte har lyssnat på Lil Waynes album Tha Carter IV än så är det dags att sluta lata sig och ta en åktur till Piraternas Bukt. Normalt skulle jag aldrig uppmuntra någon till kriminell aktivitet.. typ.. men Weezy är så rik att hans skivbolag har gått från YMCMM till YMCMB, där de fyra första bokstäverna står för Young Money Cash Money och respektive sista bokstav för Millionaires och Billionaires, så fuck’em, jag tror inte att han kommer att kämpa med hyran liksom.

Hur som helst så är skivan fantastisk, men nu måste jag iväg eftersom jag håller på att missa mitt tåg och det sista man vill göra är att komma sent till skolan, för då kommer man bli prostituerad och får HIV, vilket videon ovan bevisar, och det är inte någonting jag är sugen på.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

