Jag är inte död.. än

Om du undrar varför det inte har dykt upp någonting här sedan imorse så är det inte för att jag har slutat uppmärksamhetshora mig, var inte orolig. Det är bara så att jag har varit i skolan hela dagen och lyssnat på saker som jag redan visste från folk jag inte tycker om medan jag spelade Peggle. En helt normal skoldag, med andra ord.

Jag är rätt slut och planerar att sitta och avlida i min soffa resten av kvällen, så det är möjligt att jag inte pallar skriva något mer idag, men samtidigt så kan man aldrig veta säkert eftersom mitt egna spindelsinne, allmänt känt som bekräftelsebehov, kan kicka in när som helst, och om min eskort är upptagen med andra kunder så är ni, kära vänner (ni är mina vänner, eller hur? ELLER HUR?), det enda som står mellan mig och ett hopp från balkongen, varför jag kanske behöver klämma ur mig mer onödigheter på bloggen.

Ha en trevlig fredag!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

