Do you know the Bloody Beetroots?

När en kompis är i Sverige för sista helgen möjligtvis någonsin och säger att han har en flaska absint hemma som han behöver hjälp att avsluta så finns det endast en sak att göra; ställa upp.

Med andra ord så är jag på en promenad in i dimman och planerar inte att komma ut förrän någon gång på eftermiddagen den 25:e september. Om du stöter på mig där inne så är det bara att säga hej, men råka inte knuffa till mig eller någonting, för absint verkar ha någon sorts inverkan på balanssinnet. Jag är inte helt säker på förhållandet mellan de två, men jag tänker banne mig undersöka saken tills jag är det!

Bottoms up, bitches!

This entry was posted in Fiesta, Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

