Nya Facebook

Helvete vad mycket förändringar Facebook går igenom just nu. Det är som tjejer i puberteten, man har ingen aning om de just idag kommer att fungera som de ska eller om allt blir fullständig katastrof, och det enda man kan göra är att hoppas på att det som kommer ut är bättre och snyggare än det man började med. Men till skillnad från de tre tusen miljoner grupper och sidor som heter saker i stil med “If Facebook don’t change back I’ll kill myself and everyone around me” så tycker jag att förändringarna är steg åt rätt håll.

Egentligen hade jag ingenting roligt att säga om det här ämnet, utan ville freeridea på den sköna Xzibitparodin ovan. Om jag ska vara uppriktig så hoppades jag på något sätt att den skulle vara rolig nog att bära hela det här inlägget, för jag har ingenting. Jag känner mig torrare just nu än en dålig prostituerad. Fungerade det?

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

