Läs inte ens den här skiten

Två matcher, två vinster! Vi gjorde så mycket kaoz med dem att Laserturken kan stämma oss för copyright infringement som säkert heter någonting snyggt på svenska också men som jag inte har en aning om eller orkar googla.

Om man slog ihop all min vokabulär från de tre språk jag pratar så skulle jag med största sannolikhet låta mindre retarderad än jag nu gör, men eftersom det inte riktigt går så får alla andra helt enkelt lära sig de språken också så kommer vi att göra oss förstådda utan problem. Det känns rimligt.

Tänk om jag hade haft nåt roligt att skriva också. Det hade varit nice.

Jävla skit.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

2 Responses to Läs inte ens den här skiten

  1. Bergman says:

    Du har fantastiska sätt att uttrycka ingenting! Keep it up!

Leave a Reply

